مهاجرتی

آیا می توان بدون کمک گرفتن از مشاور و وکیل کارهای ویزای E2 را انجام داد؟

E2-Visa
5/5 - (1 امتیاز)

فرایند ثبت درخواست و اقدام برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری E2  در آمریکا تا حد زیادی فرایندی تخصصی است که باید از اهل فن آن کمک گرفت. شکی نیست که استفاده از خدمات اهل فن در این قضیه به معنای پرداخت هزینه های بیشتر است اما آیا این مسئله اجباری است یا اینکه فرد می تواند خودش به تنهایی این کار را انجام دهد.

در واقع فرایند درخواست و دریافت این ویزا ، فرایندی چند مرحله ای و پیچیده و زمانبر است. در این زمینه در آمریکا وکلای ترک و خارجی زیادی خدمات می دهند . در فرایند درخواست این ویزا ارائه پلان و برنامه کسب و کار مناسب تاثیر به سزایی در نتیجه نهایی دارد از این رو بسیار مهم است، به همین علت توصیه می شود برای تهیه این پلان حتما از مشاور مالی کمک بگیرید.

تماس با کارشناس

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

 چه در مرحله ثبت درخواست و چه در مرحله تهیه پلان و برنامه کسب و کار برای سرمایه گذاری در آمریکا دریافت کمک از اهل فن اهمیت زیادی دارد. درست است بدون کمک اهل فن هر مرحله را از تهیه پلان کسب و کار گرفته تا تهیه پرونده ویزا خودتان به تنهایی می توانید انجام دهید.

اما باید توجه داشت که هر گونه اشتباهی در این فرایند می تواند به کل فرایند کسب ویزای E2  و ارزیابی اداره مهاجرت آمریکا از پرونده شما لطمه جدی بزند. هر چقدر هم زبان انگلیسی شما خوب باشد، برای طی فرایندی بی عیب و نقص و بدون مشکل در نوشتن پلان کسب و کار و تهیه مدارک لازم و ثبت درخواست ویزا،  بهره جستن از خدمات کارشناسان مهم است.

E2-Visa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *