مهاجرتی

با گرفتن ویزای E2 برای سرمایه گذاری در آمریکا از چه حقوقی برخوردار می شویم ؟

ویزای e2
5/5 - (1 امتیاز)

کسی که ویزای سرمایه گذاری E2  را دریافت می کند، در وهله اول از حق پنج سال زندگی در آمریکا  برای خود و خانواده اش برخوردار می شود. اگر پس از پنج سال همچنان کسب و کار دارنده این ویزا فعال باشد و شروط لازم را هم داشته باشد،  می تواند درخواست تمدید ویزای خود را بدهد.

 از دیگر حقوقی که با این ویزا عاید فرد می شود ، حق اجازه کار در آمریکاست. در واقع فرد سرمایه گذار و همسرش می توانند با این ویزا در آمریکا به صورت قانونی کار کنند. البته فرد سرمایه گذار تنها می تواند در کسب و کاری که به واسطه آن این ویزا را دریافت کرده است فعالیت کند، اما همسرش نمی تواند در همان شرکتی که شوهرش به واسطه آن ویزا گرفته کار کند.

تماس با کارشناس ویزای E2

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

از دیگر مزیت های این ویزا این است که محدودیتی برای سفر فرد سرمایه گذار و خانواده اش ایجاد نمی کند و آنها هر جایی که بخواهند می توانند اقامت و زندگی کنند. در واقع فرد سرمایه گذار و خانواده اش مجبور نیستند برای حفظ این ویزا حتما در آمریکا زندگی کنند یا برای مدت معینی در آمریکا بمانند. در کل می توان گفت این ویزا امکان زندگی و کار را برای فرد و خانواده اش فراهم می کند ، می تواند آن را تمدید کند و هیچ محدودیتی به لحاظ کشور محل اقامت نخواهد داشت.

ویزای e2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *