مهاجرتی

برای دریافت ویزای E2 به جز مبلغی که برای سرمایه گذاری اختصاص می دهیم آیا هزینه های دیگری هم وجود دارد؟

ویزای e2
5/5 - (1 امتیاز)

ویزای E2  برای سرمایه گذاری در آمریکا از راه تاسیس کسب و کار ، شراکت در یک کسب و کار یا خرید یک کسب و کار آمده دریافت می شود. از طریق این ویزا فرد سرمایه گذار و همسرش می توانند به مدت پنج سال در آمریکا اقامت و کار کنند، از این رو این نوع ویزا یکی از پرمزیت ترین ویزاها برای آغاز زندگی جدید در آمریکاست. برای دریافت این ویزا مبلغ مشخصی برای سرمایه گذاری تعیین نشده است. در واقع مبلغ سرمایه گذاری بسته به نوع کسب و کار و تعریفی که از آن وجود دارد تغییر می کند،  اما به طور معمول برای تقاضاهایی که در کنسولگریهای آمریکا در کشورهای مختلف داده می شود، مبلغ صد هزار دلار و بیشتر از آن به عنوان نرخ معمول و مورد قبول برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود.

تماس با کارشناس ویزای E2

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

Table of Contents

حال علاوه بر این مبلغ که صرفا برای سرمایه گذاری اختصاص می یابد، هزینه های جانبی دیگر چیست 

این هزینه ها شامل هزینه های مربوط به تشکیل شرکت و تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مرتبط است. در واقع برای این منظور باید برنامه کسب و کار تنظیم و بسته تقاضای ویزای E2  نیز آماده شود. این هزینه ها معمولا برای تاسیس شرکت و دریافت مجوزهای لازم است که در اثنای تقاضا برای دریافت این ویزا باید پرداخت شود. این هزینه ها شامل هزینه تشکیل شرکت به نام فرد متقاضی ویزا ، دریافت نام تجاری برای شرکت ، ثبت درخواست مجوز کسب و کار از اداره درآمدهای آمریکا و همچنین مبالغی می شود که باید به سازمانهای بهداشت و آتش نشانی آمریکا پرداخت شود. در آمریکا برای اموری مانند تاسیس شرکت و دریافت نام و مدارک مربوط به شرکت می توان از خدمات مشاوران مالی بهره برد. هزینه این خدمات حدود هزار دلار است. برای تهیه برنامه و پلان کسب و کار نیز می توان از مشاورهای مالی کمک گرفت. در قبال دریافت این خدمت باید حدود هزار و پانصد دلار پرداخت کرد.

هزینه های مربوط به حاضر کردن بسته درخواست ویزا 

اغلب درخواست برای دریافت ویزای E2  آمریکا با کمک گرفتن از وکلای مهاجرتی حرفه ای در این کشور انجام می شود. هزینه بسته تقاضا برای ویزا بسته به هر وکیل فرق می کند. رقم مشخص و ثابتی برای این خدمت وجود ندارد اما هزینه این بسته معمولا بین پنج هزار تا هشت هزار دلار است. حال می توان نتیجه گرفت هزینه های جانبی دریافت ویزای E2  برای سال 2022 بین هشت تا ده هزار دلار است. این رقم بسته به نظر مشاور مالی و وکیل مهاجرتی متغیر است. البته کسی که می خواهد برای دریافت این ویزا اقدام کند اجباری به استفاده از خدمات حرفه ای مشاوره ندارد، با وجود این به منظور طی فرایندی درست و بی نقص، بهره گرفتن از خدمات مشاور مالی و وکیل مهاجرتی مهم است.

E2-Visa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *