ثبت ازدواج بين المللي در ترکیه

هزینه ثبت ازدواج بین المللی بصورت کارشناسی شده و پرداخت از راههای رسمی مثل حساب بانکی

5/5 - (1 امتیاز)

هزینه ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه شامل موارد گوناگونی چون هزینه های توریستی ، هزینه حقوقی و ثبتی ، هزینه های تهیه ، ترجمه و تایید مدارک ، هزینه آزمایشات پزشکی ، واریزی های دولتی ، هزینه مشاوره و اجرا توسط گلوبال کادرو و هزینه تشریفات ، مراسم و سرویس فیلم و عکس می باشد .

در هنگام اعلام هزینه های ثبت ازدواج بین المللی به شما به تفکیک موارد زیر بر اساس سفارشتان محاسبه و اعلام می شود:

  • هزینه امور حقوقی و ثبتی ( شامل ترجمه و تایید مدارک ، هزینه های کنسولی ، هزینه آزمایشات پزشکی، واریزی های دولتی ترکیه ، مترجم حین عقد)
  • هزینه های توریستی که در صورت تمایل شما توسط بخش مسافرتی گلوبال کادرو اعلام می شود ( شامل بلیط و هتل)
  • هزینه های پکیج تشریفات ( در صورت تمایل می توانید از سرویس فیلم و عکس و کشتی یا خودرو تزئین شده نیز استفاده نمایید)

از آنجائیکه گلوبال کادرو یک موسسه حقوقی و ثبتی متخصص در امر ثبت ازدواج بین المللی می باشد و از دیرباز نزد ایرانیان مقیم سایر کشورها به این عنوان شناخته شده و صاحب نام است همواره کوشیده است در ارائه هزینه از دادن هزینه ثابت و بدون محاسبه خودداری نماید چرا که برخلاف برخی از افراد یا موسسات که برای تمامی زوجها هزینه ثابتی اعلام می کنند و از کارشناسی و تعیین قیمت با توجه به نیاز هر فرد عاجز هستند موسسه گلوبال کادرو با داشتن کادر کارشناسی برای هر کدام از زوجها به میزان نیاز آنها مدارکی جهت ترجمه و تایید اعلام می کند و به همین ترتیب باعث دقیق تر شدن میزان هزینه اعلامی به آنها می گردد.

هزینه-ثبت-ازدواج-بین-المللی

به عنوان مثال شاید برای شهروندان ایران یک برگ ترجمه و تایید نیاز باشد ولی برای شهروندان کشوری دیگر سه برگ و هر برگ هزینه ای ترجمه و تاییدی معادل حدود 200 هزارتومان داشته باشد به همین راحتی هنگام تماس با گلوبال کادرو 400 هزار تومان در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد. چرا که گلوبال کادرو  برخلاف سایرین  در ابتدا با مشاوره حقوقی رایگان بصورت حضوری در یکی از دفاتر خود و پس از رویت تصویر مدارک و کارشناسی قیمت کلی پرونده شما را اعلام می نماید.

ثبت ازدواج در ترکیه برای ایرانیان

هزینه ازدواج در ترکیه

در مواردی مشاهده شده است که برخی از ایرانیان بدون داشتن قرارداد رسمی مبالغی را به افراد متفرقه حواله یا نقدا پرداخت نموده اند و این افراد که بصورت شخص یا شرکتهایی با زمینه فعالیت دیگر مانند آژانس مسافرتی ، کارگو یا شاغلین در امر اخذ ویزا و  .. هستند تحویل نموده اند و بالتبع پس از عدم موفقیت در ثبت صحیح ازدواج بین المللی از بازپرداخت مبالغ واریزی خودداری نموده اند و به دلیل نبودن قرارداد و عدم واریز به حساب از سوی شما از نظر قانونی نیز امکان پی گیری سخت و عدم بازپرداخت را به دنبال داشته است. از اینرو موسسه بین المللی گلوبال کادرو در اولین تماس شما ضمن کارشناسی مدارک و مشاوره حقوقی رایگان پس از اعلام هزینه دقیق و مطابق با پرونده هر فرد اقدام به عقد قرارداد به زبان فارسی یا انگلیسی مطابق ترجیح شما می نماید و جهت قطعیت کار ابتدا مبلغ جزئی به عنوان پیش پرداخت دریافت و در قبال آن رسید و قرارداد ارائه می کند و مابقی مبلغ دریافتی در انتهای کار و در هنگام تحویل دفترچه ازدواج تسویه می گردد. شفافیت و رسمیت دو اصل از سه اصل تاکید شده در منشور اخلاقی موسسه است و از اینرو بصورت شفاف هزینه ها در یک قرارداد معین ثبت و وجوه پرداختی بصورت رسمی از طریق حساب بانکی معین دریافت می گردد تا مشتریان با خیالی آسوده و مطمئن در روزهای اول زندگی مشترک خود دور از استرس های ناشی از عدم اعتماد به افراد یا موسسات متفرقه لحضات خوشی را در استانبول تجربه نمایند.

پرداخت هزینه در ایران از طریق حساب بانکی ایرانی و در ترکیه در اتمام کار از طریق کارخوان سیستم بانکی شتاب ایران یا  انواع کارتهای بین المللی ویزا و مستر و همچنین بصورت نقدی میسر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *