مهاجرتی

چند نکته مهم درباره ویزای E2

ویزای e2
5/5 - (1 امتیاز)

سرمایه گذاران باید چند نکته را درباره ویزای E2  در نظر داشته باشند. وکلای مهاجرت  برای موکلان خود خدمات مشاوره مالی و سرمایه گذاری ارائه نمی کنند. از این رو فرد باید خودش در این خصوص اطلاعات کسب کند و خودش به نتیجه برسد که این تصمیم خوبی برای سرمایه گذاری است یا خیر. کار وکلای مهاجرتی تهیه مدارک و درخواست برای ویزای E2  و آماده سازی شما برای مصاحبه مهم کنسولی است و اینکه اطمینان حاصل کنند فرایند مهاجرت شما به آمریکا سریعتر شود. اما همانطور که می دانید راه اندازی یا اداره یک کسب و کار در کشوری دیگر بسیار دشوارتر و پیچیده تر از چیزی است که به نظر می رسد و گفته می شود. بنابراین پیش از این سرمایه گذاری, فرد باید مطمئن شود که واقعا می داند چه کاری را شروع می کند و چگونه می تواند دراین کار موفق شود.


تماس با کارشناس ویزای E2

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

نکته دیگری که می خواهیم تاکید کنیم این است که معمولا کارمندان کنسولگری که پرونده های درخواست ویزای E2  را بررسی می کنند خیلی با احتیاط و وسواس صلاحیت افراد را تایید می کنند از این رو ممکن است اگر پرونده زیر دست کارمند دیگری یا در کنسولگری دیگری بررسی شود نتیجه ای متفاوت داشته باشد. بنابراین ما مشتریان خود را برای هر وضعیتی که ممکن است پیش آید آماده می کنیم تا در پاسخ به هر سوالی که ممکن است در فرایند مصاحبه پیش آید با اعتماد به نفس کامل رفتار کنند. زیرا در این مصاحبه ها ، مامور کنسولگری به همان اندازه که به محتوای پرونده توجه دارد صحبتها و پاسخهای شما نیز برایش مهم است.

نکته دیگر درباره زمانبندیهای مربوط به فرایند دریافت ویزای E2  است و این زمانبندی ها ثابت و قطعی نیست و ممکن است بسته به شرایط تغییر کند و نوسان داشته باشد. مثلا فرایند کاری برای مشتری از بوئنوس آیرس با  مشتری از کپنهاگ با توجه به مقرارت و قوانین مربوط به آن کشور متفاوت هست. همچنین بسته به ظرفیت و میزان تقاضا و تعداد پرونده هایی که در دست کنسولگری هست، این مسئله می تواند تغییر کند.

ویزای e2

نکته مهم و آخری که می خواهیم بر آن تاکید کنیم این است که هیچ وکیل مهاجرتی نمی تواند درباره پرونده شما معجزه کند تا پرونده شما زودتر نتیجه بدهد بنابراین باید همیشه بر اساس مقررات حرکت کرد و بدانید کسانی که طبق قانون و مقررات حرکت می کنند نتیجه می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *