مهاجرتی

چه عواملی حداقل سرمایه گذاری برای ویزای E2 را تحت تاثیر می گذارد؟

ویزای e2
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله می خواهم به شما بگویم برای ویزای E2  حداقل سرمایه گذاری چه مقدار باید باشد. این مسئله به این بستگی دارد که آیا شما می خواهید کسب و کار خود را در آمریکا از صفر شروع کنید و یا می خواهید کسب و کار خود را به آمریکا انتقال دهید، یا اینکه می خواهید یک کسب و کار آماده و فرانچایز را خریداری کنید یا حتی یک فرانچایز و نمایندگی شرکتی را در آمریکا از صفر شروع کنید. در مورد میزان سرمایه گذاری باید دو عامل را در نظر گرفت.

عامل اول زمان است. اگر شما نمی خواهید وقت زیادی صرف شرکت خود بکنید و کارها را به دیگران بسپارید ، باید برای هر کارمند خود سالیانه سی تا چهل هزار و برای مدیر شرکت هم تا شصت هزار دلار در سال بپردازید که البته پول زیادی است و فقط برای مدیر، ماهیانه پنج هزار دلار می شود. حال اگر فرد بتواند خودش کار مدیریت شرکت را انجام دهد به همین میزان در هزینه هایش صرفه جویی می شود. باید توجه داشت هیچ کسی به اندازه فردی که برای دریافت ویزای E2  سرمایه گذاری کرده به صرفه جویی در هزینه ها اهمیت نمی دهد زیرا اساسا درآمد و زندگی خود و خانواده اش به این کار بستگی دارد و برای او بیشتر از هر کسی اهمیت دارد که سودآوری شرکت را افزایش دهد.

تماس با کارشناس برای ویزای E2

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

عامل تعیین کننده دیگر در این خصوص ریسک پذیری فرد است. آیا فرد حاضر است این ریسک را قبول کنید که شانس موفقیت کسب و کارش در پنج سال آینده ممکن است پنجاه پنجاه باشد یا اینکه ترجیح می دهد شانس موفقیتش هشتاد یا نود درصد باشد که البته این چیزی است که مشتریان ما دوست دارند باشد . مشتریان کسب و کارهای با شانس موفقیت بالای هشتاد یا نود درصد بعدا می توانند کسب و کار خود را گسترش دهد و فقط حدود ده درصد است که برای حفظ ویزای خود مجبور می شوند سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند یا حتی شرکت را تعطیل کنند.  درباره کسانی که حاضر می شوند ریسک پنجاه پنجاه را بپذیرند ارزانترین گزینه برای آنها خرید کسب و کارهای آماده است که ما می توانیم این دست از کسب و کارها را نیز به آنها معرفی کنیم ، فرانچایزهایی که می توان با هشتاد تا صد هزار دلار در ایالتی مثل کالیفرنیا خریداری کرد. البته اگر من جای شما باشم با بیست تا سی هزار دلار از پول خود کسب و کار آماده ای را از صاحب آن رهن می کنم البته رهنی که دیگر پول شما پس داده نمی شود. بعد بقیه پول خود را می توانید برای صدور ویزای E2  سرمایه گذاری کنید. باید توجه داشت وقتی شما دنبال خرید کسب و کاری آماده و ارزان با هشتاد تا صد هزار دلار هستید، سر پا کردن و سودآور کردن آن زمان و کار زیادی می برد. بویژه اینکه در چنین مواردی معمولا تغییر مالکیت یک شرکت می تواند ده تا بیست درصد از درآمد آن را کاهش دهد و کاهش سود آن حتی بیشتر از این می تواند باشد.

به علاوه گزینه ارزانتر، خطر از دست داده کل سرمایه را نیز بیشتر می کند زیرا درباره خرید کسب و کار هشتاد تا صد هزار دلاری ، ممکن است نقل و انتقال شرکت به مالک جدید به خوبی پیش نرود، یا مالک قبلی شرکت مشابه همان را در همسایگی کسب و کاری که به شما فروخته است راه اندازی کند و به این ترتیب تاثیر منفی بر کسب و کاری که از او خریده اید داشته باشد. بنابراین حتی اگر با هشتاد یا صد هزار دلار بتوانید بهترین معامله را انجام دهید ممکن است مجبور شوید برای شکایت از فروشنده کسب و کار ، برای اینکه در کنار شما همان کسب و کار را دوباره برپا کرده است، مبالغ هنگفتی صرف دادگاه کنید. نتیجه اینکه گرچه با خرید کسب و کار آماده ای به این مبلغ باید بتوانید ویزای E2  را دریافت کنید ، اما سوال این است که آیا می توانید مالکیت خود را بر آن کسب و کار تمدید کنید و آیا در سالهای آتی کسب و کار شما همچنان برقرار خواهد ماند. طبق تجربه اگر شما هشتاد تا صد هزار دلار سرمایه دارید بهتر است کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. زیرا اگر برنامه ریزی درست و تلاش کافی داشته باشید می توانید در مدت پنج سال سرمایه خود را به بیش از دویست ، دویست و پنجاه هزار دلار افزایش دهید. به عبارت دیگر کسب و کاری را که باید برای خرید آن دویست تا دویست و پنجاه هزار دلار پول دهید می توانید با هشتاد هزار دلار راه اندازی کنید. زمان عامل مهمی در این مسئله است و نمی توان انتظار داشت یک شبه کسب و کار شما رونق بگیرد.

به همین علت است که افراد برای کسب ویزایE2  دویست یا سیصد هزار دلار و بیشتر برای خرید فرانچایزهایی سرمایه گذاری می کنند که همین الان سودآور و درآمدزا است.​

خلاصه مطلب این است که حداقل سرمایه گذاری برای کسب ویزای E2  بستگی به دو عامل مهم دارد یکی زمان، اینکه شما حاضرید چه قدر برای کسب و کار خود وقت بگذارید و دوم اینکه ریسک پذیری شما چه قدر است. آیا اینکه شما می خواهید حداقل سرمایه گذاری لازم را یعنی هشتاد تا صد و بیست هزار دلار را برای خرید کسب و کار آماده انجام دهید اما مشکل این است که این کار ریسک بالایی دارد و ممکن است به اندازه پنج سال دوام نیاورد. بنابراین قبل از آنکه سرمایه گذاری برای دریافت ویزای E2  را به شکل خرید کسب و کار آماده یا راه اندازی کسب و کار خودتان انجام دهید، عوامل تاثیرگذار بر آن را در نظر داشته باشید.

ویزای e2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *