وبلاگ

معرفی هتل در خيابان استقلال

2.7/5 - (4 امتیاز)

برای رزرو هتل در خیابان استقلال این متن را حتما بخوانید. خيابان استقلال جز شلوغ‌ترين خيابان‌هاى استانبول است كه با فضاى خريد و شلوغ سالانه ميليون‌ها گردشگر را به سوى خود مى‌كشاند. اين خيابان جذاب و طولانى پر از رستوران‌ها، كافه‌هاى جذاب، مراكز خريد، مراكز تفريحى، پاساژهاى قديمى، سينما، موزه و كافه با فضاى باز است.

با تمام شور و حالى كه به فضا بخشيده است، نوازنده‌هاى پیر و جوان در گوشه و كنار خيابان هواى دل انگيزى را ايجاد كرده‌اند. در اين خيابان علاوه بر خريد، مى‌توانيد از كوچه پس كوچه‌هاى زيبا نیز لذت ببريد و اقامت در حوالى اين خيابان بسيار خاطره انگيز خواهد بود.

خرید اقساطی ملک در ترکیه با ارزانترین قیمت

Gezi Hotel Bosphorus Istanbul

اين هتل لوكس و ٥ ستاره در مركز شهر در نزديكى ميدان ايستگاه مترو تكسيم واقع شده است. خيابان زيبا و پرجنب و جوش استقلال در كنار اين هتل قرار گرفته و با پياده روى كوتاه شما مى‌توانيد به رستوران‌ها، بارها، مغازه‌ها و گالرى هنرى برويد.

علاوه بر آن، شاتل فرودگاه نیز در نزديكى این هتل قرار دارد. تمامى واحدهاى هتل مجهز به كف چوبى و حمام مرمرى هستند و منظره‌اى از بسفر را ارائه مى‌دهد. تمامى واحدها با تلويزيون و شبكه‌هاى ماهواره‌اى و واى فاى رايگان مجهز شده‌اند.

هتل بسفروس استانبول

شما مى‌توانيد با مراجعه به مركز اسپاى سلامت از ماساژ آرامش بهره مند شويد كه داراى مركز تناسب اندام، حمام تركى، وان آبگرم و سونا است.

در اين هتل دوش‌هاى رايحه درمانى، تخت‌هاى آب درمانى و يک چشمه يخ در نظر گرفته شده است. اين هتل داراى چندين رستوران و بار است.

CKV Park Bosphorus Hotel Istanbul

این هتل که در در خیابان استقلال است در مركز شهر استانبول واقع شده است و با ميدان تکسيم ١٥٠ متر فاصله دارد. فضاى داخلى آن داراى استخر شنا و يک مركز تناسب اندام است كه در مساحتى حدود ٨٥٠٠ متر مربع ساخته شده است. مسافران مى‌توانند از سونا، حمام تركى، اتاق بخار و امكانات ماساژ بهره مند شوند.

هتل در تکسیم

تمامى واحدها داراى تلويزيون صفحه تخت،واى فاى رايگان و كترى برقى همراه با چاى و قهوه رايگان هستند. در برخى از واحد ها وان آبگرم نیز وجود دارد. اين هتل داراى سه رستوران مى‌باشد. و انواع غذاهاى ترکی و خارجی سرو مى‌شود.

Hilton Istanbul Bosphorus

هتل هیلتون بسفروس چشم انداز زيبایی از بسفر را ارائه مى‌دهد و دسترسى آسان به تمام جاذبه‌هاى گردشگرى را دارد. اين هتل ٥ ستاره داراى استخر روباز و سرپوشيده ،باغ‌هاى سرسبز، حمام تركى سنتى و چندين رستوران و بار است. هتل در نزديكى ايستگاه مترو تکسیم قرار دارد.

این هتل در خیابان استقلال، داراى واحدهاى روشن با تراس با منظره‌اى زيبا به باغ‌ها و بسفر دارد كه هر واحد با دكوراسيون سنتى و تركى مزيين شده است. تمامى واحدها داراى پنجره‌اى بزرگ، نشيمن جداگانه و يک حمام مرمر است.

شما مى‌توانيد صبح خود را با خوردن صبحانه‌ای متنوع و نوشيدنى‌هاى دلچسب آغاز كنيد. هتل امكانات تفريحى مانند كلوپ سلامت ٢٤ساعته، تنيس و كلاس‌هاى ايروبيک را ارائه مى‌دهد.

The marmar Taksim یک هتل در خیابان استقلال استانبول

اين هتل يكى از بهترين هتل‌هاى ٥ ستاره در استانبول است كه با اتاق‌هاى مدرن و زيبا با تلويزيون صفحه تخت، اينترنت رايگان و چشم اندازى زيبا هر گردشگر را به سوى خود جذب مى‌كند.

اين هتل داراى اتاق‌هاى بزرگ با كف پاركت، كمد لباس و ميز كار، حمام اختصاصى با وان و سشوار ارائه مى‌دهد. رستوران‌هاى اين هتل غذاهاى سنتى تركى و بي نظيرى سرو مى‌كند. يک فروشگاه نیز در داخل هتل وجود دارد كه مى‌توانيد شكلات‌هاى خوشمزه تهيه كنيد.

Pera Palace Hotel

هتل پرا پالاس یک هتل در خیابان استقلال است. بناى اين هتل در سال١٨٩٢ توسط معمار فرانسوى الكساندر والورى ساخته شد. هتل پرا پالاس بسيار جذاب و ديدنى است. در طراحى آن از نئوكلاسيک هنر نو و شرقى به كار رفته است. اين هتل در منطقه قديمى پرا در استانبول قرار دارد و اتاق‌هاى آن منظره‌اى زيبا از شاخ طلايى را ارائه مى‌دهد.

هتل پرا پلاس

مركز خريد جواهير، كانيون و زورلو در فاصله نزديكى هتل قرار دارد. واحدها و سوييت‌هاى هتل به سبک كلاسيک با تاثيرات اروپايى و عثمانى چيده شده است.

اكثر واحدهای هتل داراى تراس و منظره‌اى از شاخ طلايى دارند. هتل Pera Palace داراى حمامى با سكوى مرمر گرم شده و وان كف است. رستوران‌هاى اين هتل غذاهاى معاصر تركى ارائه مى‌دهد و داراى يک سالن استراحت است كه در آن مى‌توانيد از موسيقى پيانوى زنده لذت ببريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *