وبلاگ

معرفی زوج های بازیگر ترکیه

زوج-های-بازیگر-ترکیه
3.2/5 - (13 امتیاز)

به‌طورکلی صنعت فیلم‌سازی یکی از اهداف اصلی کشور ترکیه به شمار می‌رود. ترکیه با امکانات زیادی که در زمینه فیلم‌سازی دارد می‌تواند یک هشدار و زنگ خطر برای کشورهای دیگر محسوب شود چرا که در سال ۲۰۲۰ کشور  توانست رتبه نخست را در لیست ساخت فیلم و سریال کسب کند. در این مقاله قصد داریم شما را با زوج های بازیگر ترکیه که هر دو آن‌ها بازیگر و هنرمند هستند آشنا کنیم.

همان‌طور که می‌دانید کشور ترکیه دارای بازیگران و ستاره‌های مشهور زیادی است که از طریق سریال‌های محبوب و پرطرف‌دار این کشور با تعدادی زیادی از آن‌ها آشنا هستیم. در این بخش به معرفی برخی از مشهورترین زوج های بازیگر ترکیه می‌پردازیم.

بوراک اوزچویت و فخریه اوجن (Burak Özçivit _ Fahriye Evçen)

بوراک اوزچویت و فخریه اوجن

بوراک و فحریه یکی از زوج‌های جذاب و محبوب کشور ترکیه به شمار می‌روند. بوراک متولد سال ۱۹۸۴ در شهر استانبول ترکیه است و در حیطه بازیگری و مدلینگ فعالیت دارد. از مشهورترین سریال‌های بوراک می‌توان به سریال حریم سلطان اشاره کرد گرچه علاوه‌برآن در بسیاری از فیلم‌های محبوب و درجه یک نیز ایفای نقش کرده است. فحریه در سال ۱۹۸۶ در آلمان متولد شده است و فعالیتش را در عرصه بازیگری از سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. این زوج محبوب در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند و دو سال بعد صاحب یک فرزند پسر شدند.

نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو (Neslihan Atagül _Kadir Dugulu)

نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو

نسلیهان آتاگول بازیگر جوان و زیبا کشور ترکیه متولد سال ۱۹۹۲ در استانبول است. او تحصیلات خود را در رشته تئاتر گذراند و در سال ۲۰۰۶ اولین‌بار در یک فیلم نقش‌آفرینی کرد. همسر نسلیهان به نام کادیر دوغلو متولد ۱۹۸۲ در شهر مرسین است. کادیر ابتدا کار خود را از نقش‌آفرینی در یک موزیک ویدئو آغاز کرد و پس از آن در سال ۲۰۱۰ اولین‌بار در یک فیلم هنرنمایی کرد. این دو نفر که یکی از زوج های بازیگر ترکیه محسوب می‌شوند در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر ازدواج کردند.

مورات ییلدیریم و ایمان البانی (Murat Yildirim _ Iman Elbani)

مورات ییلدیریم و ایمان البانی

از دیگر زوج های بازیگر ترکیه می‌توان به مورات ییلدیریم و ایمان البانی اشاره کرد. مورات از بازیگران مشهور و محبوب ترکیه‌ای  متولد ۱۳ آوریل ۱۹۷۹ است. وی در رشته مهندسی مکانیک از دانشکده فنی فارغ‌التحصیل شد و پس از آن در ۱۹۹۹ برای اولین‌بار در یک فیلم هنرنمایی کرد. وی پس از عبور از یک رابطه ناموفق در سال ۲۰۱۶ با ایمان البانی مدل و بازیگر مراکشی ازدواج کرد.

دمت اوزدمیر و سچکین اوزدمیر (Demet özdemir _ Seçkin özdemir) از معروف‌ترین زوج های بازیگر ترکیه

دمت اوزدمیر و سچکین اوزدمیر

 

دمت اوزدمیر متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ در شهر کوکالی ترکیه است. وی علاوه بر بازیگری در حرفه رقص نیز بسیار بااستعداد و فعال است. او در ابتدا در حرفه رقص تا تیم ملی پیش رفت و سپس در فیلم Sana Bir Sir Verecegim برای نخستین‌بار نقش‌آفرینی کرد. دمت در ابتدا در سال ۲۰۱۶ با Erkençi Kus وارد رابطه شد اما در نهایت دو سال بعد در سال ۲۰۱۸ با سچکین اوزدمیر نامزد کرد. سچکین متولد ۲۵ آگوست سال ۱۹۸۱ در استانبول است. وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد است و در سال ۲۰۰۸ برای نخستین‌بار به ایفای نقش در یک فیلمی به نام رز وحشی پرداخت. علاوه بر بازیگری در عرصه مجری‌گری و دیجی نیز فعالیت دارد.

تولگاهان ساییشمان و آلمدا ابازی (Tolgahan Sayisman _ Almeda Abazi)

تولگاهان ساییشمان و آلمدا ابازی

از دیگر زوج های بازیگر ترکیه مشهور می‌توان به تولگاهان ساییشمان و آلمدا ابازی اشاره کرد. تولگاهان علاوه بر حرفه بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند. او با بازی در فیلم  “عمر گل لاله” توانست طرف‌داران زیادی پیدا کند. وی پس از اتمام تحصیل خود در رشته مدیریت بازرگانی در سال ۲۰۰۴ برای نخستین‌بار جلوی دوربین قرار گرفت.

آلمدا ابازی نیز علاوه بر بازیگری به حرفه مدلینگ نیز مشغول است. او در واقع یک بازیگر دورگه آلبانی_ترکیه‌ای و زاده ۱۳ فوریه ۱۹۹۲ است. این زوج در سال ۲۰۱۷ با یکدیگر ازدواج کردند و پس از آن صاحب یک فرزند نیز شدند. آلمدا چندین بار به عنوان ملکه کشور انتخاب شد. همچنین او به عنوان مجری تلویزیونی در شبکه ۸ کشور ترکیه فعالیت داشته است.

هالیت ارگنچ و برگزار کورل (Halit Ergenç _ Bergüzar Korel)  از بهترین زوج های بازیگر ترکیه

هالیت ارگنچ و برگزار کورل

هالیت ارگنچ یک بازیگر توانا و حرفه‌ای است که با بازی در نقش سلطان سلیمان در سریال محبوب “حریم سلطان” به شهرت رسید. او متولد ۳۰ آوریل ۱۹۷۰ در شهر استانبول ترکیه است. برگزار کورل نیز با بازی در کنار همسر خود در فیلم “هزار و یک شب” به شهرت رسید. او متولد ۲۷ آگوست ۱۹۸۲ در استانبول است. این زوج یکی از زوج های بازیگر ترکیه بسیار محبوب به شمار می‌روند که از سال ۲۰۰۹ تا کنون با یکدیگر زندگی می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *