مهاجرتی

اگر نخواهیم خیلی درگیر کار فرانچایز باشیم چه کار کنیم؟

ویزای e2
5/5 - (1 امتیاز)

همواره شاهد این هستیم تعداد افرادی که سرمایه بالایی دارند مثلا پنج میلیون دلار و ده میلیون دلار ، هر روز بیشتر می شود. این افراد گاهی در کشورهای مختلف شرکت ها و فعالیت های بازرگانی دارند و برخی از آنها دوست دارند به همراه خانواده خود به آمریکا نقل مکان کنند و یکی از گزینه های مناسب برای آنها از طریق دریافت ویزای سرمایه گذاری E2  است. البته معمولا این افراد نمی خواهند خیلی در محل کار وقت بگذرانند و مثلا اگر یک مغازه بستنی فروشی باز می کنند حوصله و وقت آن را ندارند اسکوپ بستنی برای مشتری درست کنند. آنها ترجیح می دهند بیشتر مدیریت کسب و کار خود را داشته باشند و حتی از راه دور آن را مدیریت کنند زیرا آنها معمولا چند شرکت و مغازه در جاهای مختلف از جمله کشور خود دارند و مرتب بین آنها در رفت و آمد هستند.

تماس با کارشناس برای ویزای E2

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

بنابراین اگر می خواهید ویزای سرمایه گذاری آمریکا دریافت کنید و در عین حال هر روز درگیر کار نباشید باید در انتخاب گزینه مناسب دقت کنید یعنی هم نوع کسب و کار مهم است و هم اینکه این کسب و کار را از چه شرکتی خریداری می کنید. درباره مدل و شکل فرانچایز و مقررات آن قضیه راحت تر است زیرا اطلاعات درباره آنها موجود است و می توان موردی را پیدا کرد که با خواست شما مطابقت داشته باشد. اما پیدا کردن شرکت مناسبی که فرانچایز مد نظر شما را بفروشد دشوارتر می شود زیرا هم اکنون شرکت ها و افراد سودجو و کلاهبرداری وجود دارد که متقاضیان خارجی را که دنبال درآمدهای کلان و راحت هستند و می خواهند ویزای سرمایه گذاری کسب کنند شناسایی می کنند و با دادن وعده های پوچ از آنها کلاهبرداری می کنند زیرا درآمد کلان بدون زحمت بیشتر از آنکه واقعیت باشد خیال پردازی است و حتی اگر کسب و کاری هم به ظاهر این ویژگی را داشته باشد، احتمال شکست آن بالاست.

ویزای e2

مهم است که در خرید فرانچایز به نمودار عملکرد شرکت ها و فعالیت های فروشنده فرانچایز در سالهای گذشته نگاه کنید که چه میزان موفقیت یا شکست داشته اند و اینکه آیا خسارت ناشی از ورشکستگی فرانچایز را برای خریدار جبران کرده اند. شرکت آمریکایی جستجوگر فرانچایز طرف قرارداد با گلوبال کادرو در تمام سالهای فعالیت خود با خریداران زیادی درباره نحوه خرید فرانچایز صحبت کرده و اطلاعات زیادی از آنها درباره زمان افتتاح، زمان به سودآوری رسیدن و اینکه چه زمانی درآمد شرکتشان به بیش از پنج هزار دلار در ماه رسیده است جمع آوری کرده. البته رقم پنج هزار دلاری درآمد ماهیانه حداقلی است که معمولا مشتریان خیالشان از بابت روی ریل افتادن کسب و کارشان و تضمین ویزای E2 راحت می شود در حالیکه معمولا هدف خیلی بالاتر از این مقدار است.

 البته گفتگو با آنهایی که در این مسیر ناموفق بوده اند و نتوانسته اند این ویزا را دریافت کنند نیز می تواند به شما کمک زیادی بکند و از تجربه های آنها بهره مند شوید.

هنگامی که وارد گفتگو با فروشنده فرانچایز می شوید باید خیلی از مسائل از جمله قیمت واقعی فرانچایز، عملکرد آن و ریسک احتمالی و موضوعاتی از قبیل جبران خسارت و غیره را در نظر داشته باشید. برخی از مسائل تخصصی تر هم وجود دارند برای مثال کارها چگونه تقسیم می شود، آیا خریدار و فروشنده فرانچایز هر دو به حساب بانکی شرکت دسترسی خواهند داشت ، لیست درآمدها و همچنین مخارج شرکت چگونه خواهد بود و شما چه اختیارات و محدودیتهایی در این خصوص و دیگر مسائل مربوط به شرکت خواهید داشت ، شما چگونه می توانید سرمایه گذاری خود را در شرکت رهگیری کنید ، جلسات شما با فروشنده فرانچایز چگونه خواهد بود و در چه بازه های زمانی انجام می گیرد.

 شما همچنین لازم است از طریق وکیل مهاجرتی خود از این موضوع مطلع شوید که در این رابطه چه شرایطی باید برقرار باشد تا دریافت ویزای E2  قطعی شود و پس از آن نیز چه شرایطی باید باشد تا این ویزا ادامه پیدا کند و باطل نشود. باید توجه داشت فرانچایزهایی که شما می خرید به مداخله مستقیم و فعالیت خودتان هم نیاز دارد تا واجد شرایط دریافت ویزای E2 باشید و مثل زمین یا خانه یا سهام در بورس نیست که بخرید و بدون اینکه بخواهید فعالیتی انجام دهید برای شما سودآوری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *