مهاجرتی

چرا بهتر است به جای راه اندازی کسب و کار خودتان در آمریکا یک فرانچایز بخرید؟

فرانچایز
5/5 - (1 امتیاز)

وکلای مهاجرتی آمریکایی به شما پیشنهاد می کنند که به جای شروع یک کسب و کار بهتر است یک کسب و کار آماده خریداری شود که در ادامه دلیل این موضوع را به شما توضیح می دهیم.

بسیاری از کسانی که دنبال ویزای E2 هستند می خواهند اقامت آمریکا را بگیرند از این رو  برای بسیاری سرمایه گذاری وسیله ای برای رسیدن به این هدف است. دولت آمریکا می خواهد مطمئن شود که شما سرمایه گذاری می کنید و کسب و کار خود را اداره می کنید. بنابراین علت اینکه خرید فرانچایز توصیه می شود این است که از نظر وکلا این کار برای کسانی مناسب است که مدتی طولانی کسب و کاری انجام نداده اند یا اینکه کسب و کاری دارند اما مطمئن نیستند که همین کسب و کاری که اکنون دارند در آمریکا نیز جواب دهد و بتوانند آن را در آمریکا نیز ادامه دهند.

تماس با کارشناس

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

از طرفی ریسک سرمایه گذاری با خرید فرانچایز به مراتب پایین تر است زیرا در کسب و کارهای آمریکا همه چیز فراهم و مشخص است. فرانچایز خریداری شده  وضعیت ،  سابقه و مدیریت مشخصی دارد و کل سیستم کسب و کار برای شما آماده است و اگر شما بر اساس سیستم موجود بازاریابی خوبی انجام دهید می توانید در کارتان موفق شوید. به همین علت خرید فرانچایز طرفداران زیادی دارد و معمولا به عنوان یکی از لوازم E2  شناخته می شود زیرا همه چیز آن آماده و روشن و شفاف است و احتمال شکست آن بسیار پایین است.

مهمترین سوالی که ممکن است ذهن شما را درباره فرانچایز درگیر کند مربوط به نگرانی و ترسی است که از خرید فرانچایز در کالیفرنیا یا دیگر ایالتهای آمریکا وجود دارد. این که واقعا نمی دانید تا چه میزان این کار سودآور است و  فرانچایزی را خریداری می کنید که ندیده اند چون به آمریکا نیامده اید و اساسا اطلاعات خاصی از آن فرانچایز و شرکت مورد نظر ندارید.

فرانچایز

وقتی کسی فرانچایز یا هر کسب و کاری را خریداری می کند به معنای سرمایه گذاری است یعنی اینکه شما درباره سرمایه ، زمان و منابع خود ریسک می کنید بنابراین لازم است میزان این ریسک را پایین بیاوریم از این رو علت اینکه وکلا به مشتریانی که خیلی در این زمینه تخصص و آشنایی ندارند، پیشنهاد خرید فرانچایز را می دهند این است که کارشناسان آنها در این راه دست شما را می گیرند و جلو می برند. باید در نظر داشت شرکتهایی که فرانچایز می فروشند دوست ندارند شما زیان ببینید زیرا شما هم بخشی از کسب و کار آنها را اداره می کنید بنابراین آنها دوست دارند شما هم سودآوری داشته باشید زیرا در نهایت به نفع خود آنهاست.

اساسا قوانین و مقرراتی برای این منظور وجود ندارد که فرانچایز را بر اساس سوابق آن ، میزان درآمدها و مالیاتهای آن و مواردی از این دست ارزشگذاری کند تا شرکت صاحب آن نتواند فرانچایز خود را به قیمتی بالاتر از ارزش واقعی آن بفروشد، اما از جمله وظایف کارشناسان مسائل فرانچایز که با ما همکاری میکنند تحلیل فرانچایزها و اطلاع از شرایط واقعی فرانچایز های پیشنهادی است به همین دلیل ما به مشتریانمان پیشنهاد می کنم قبل از آنکه در فرانچایز سرمایه گذاری کنند با یک کارشناس مالی و به طور خاص کارشناس مسائل فرانچایز مشورت کنند.

بنابراین تیمی پشت سر شما قرار دارد که هدف همه آنها کسب درآمد بیشتر است. این تیم همه مقررات و شرایط را بررسی می کند تا بازدهی بیشتری برای کار شما وجود داشته باشد برای مثال آنها نمی آیند فروشگاهی را که به شما داده اند درست در کنار شعبه دیگر خودشان قرار دهند. در واقع آنها خودشان بیشتر کارهای بازاریابی را برای شما انجام می دهند. این یکی از دیگر دلایلی است که وکلا طرفدار خرید فرانچایز هست. البته لازم به ذکر است که دولت آمریکا قرار نیست برای کسب درآمد بیشتر به شما کمک کند اما شرکت فروشنده فرانچایز این کار را انجام می دهد.

همکاران ما در شرکت جستجوگر فرانچایز در آمریکا به صورت مداوم  فرانچایزها را تحلیل می کنند و این کار را به طور خاص برای کسب ویزاهای مهاجرتی انجام می دهند. پس از این مشورتها مشتریها از اطلاعات و شرایط واقعی یک فرانچایز آگاه می شوند. در واقع این کارشناسان مثلا به شما می گویند که این فرانچایز در شهر نیویورک سیصد هزار دلار ارزش دارد و قیمت پیشنهادی ششصد هزار دلار بالاست و فروشنده می خواهد کلاه سرتان بگذارد.

بنابراین می توانیم بگوییم شرکت جستجوگر فرانچایز که ما با آن همکاری داریم ، عملا به ما این اطمینان را می دهد که می توانیم فرانچایز را با قیمت مناسب خریداری کنیم . زیرا به نفع خودشان است که از شما حمایت کنند و نگذارند شما زیان بکنید چراکه شما مشتری آنها هستید و آنها می خواهند مطمئن شوند که شما از خدماتشان راضی هستید چراکه در غیر اینصورت ممکن است مشتری علیه آنها اقدام کند و آنها این را نمی خواهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *