مهاجرتی, ویزای E2 آمریکا

بررسی فرانچایزهای مناسب و نامناسب در زمینه املاک برای ویزای E2

4.4/5 - (9 امتیاز)

سلام من پاتریک فاندورا موسس و مدیر شرکت ویزا فرانچایز هستم. ما در ویزا فرانچایز به شما کمک می کنیم تا فرانچایز مناسب خود را برای شروع کسب و کارتان پیدا و خریداری کنید، فرانچایزی که در زمینه املاک برای دریافت ویزای e2 بسیار می تواند مناسب واقع شود.

ما همکاری نزدیکی با وکلای مهاجرتی و وکلای عرصه فرانچایز و شرکتها در سراسر آمریکا داریم. این افراد همه امور قانونی و حقوقی را برای مشتریان ما رتق و فتق می کنند. ما هم همه تمرکز خود را روی پیدا کردن و تحلیل و بررسی فرصتهای مختلف کسب و کار و عمدتا فرانچایزهایی می گذاریم که می توانند شما را واجد شرایط دریافت ویزای e2  کنند.

یکی از سوالات پرشمار درباره دریافت ویزای e2   که با سرچ همزمان واژه ای 2 ریل استیت( املاک و مستغلات) در گوگل می بینید ، این است که فرصتهای سرمایه گذاری در کارهای مرتبط با املاک با هدف گرفتن ویزای ای2  آمریکا چیست؟

تماس با کارشناس

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

دریافت ویزای e2 با استفاده از املاک

 تا کنون شرکت ما توانسته است برای بیش از سی مشتری از طریق فعالیتها و کسب و کارهای مرتبط با املاک و مستغلات برای دریافت ویزای  e2اقدام نماید. در عین حال مصاحبه هایی هم با برخی از کسانی که در این بخش سرمایه گذاری کرده اند ، اما درخواستشان برای این ویزا رد شده و واجد شرایط تشخیص داده نشده اند ، داشته ایم و علت آن را بررسی کرده ایم. از این رو در ابتدا می خواهیم مواردی از سرمایه گذاری در این بخش را برای شما بازگو کنیم که احتمال رد شدن درخواست برای ویزای ای 2 در آن زیاد است.

این نتیجه گیریها و اطلاعات،  حاصل تحقیق و بررسی فراوان و گفتگو با صاحب نظران ، وکلا و کارشناسان مهاجرت و مشتریان است. حتی برخی از این موارد مربوط به مشتریانی بوده است که در دور اول ویزایشان تایید شده است اما هنگامی که برای تمدید ویزا اقدام کرده اند شرایطی که داشته اند به اندازه کافی قوی و قانع کننده نبوده است که بتوانند ویزای خود را تمدید کنند.

حتی وکلای برخی از آنها توصیه کرده اند به علت احتمال بالای رد شدن درخواستشان برای تمدید،  برای این کار اقدام نکنند تا مشمول هزینه های اضافی نشوند. مواردی هم بوده اند که عملا درخواست داده و درخواستشان رد شده است. بنابراین پرونده های مرتبط با فرانچایزهای مناسب و نامناسب در زمینه املاک و مستغلات وجود دارد که اساسا در کنسولگریهای آمریکا به آنها نگاه مثبتی نمی شود.

خرید خانه های بازسازی شده برای دریافت ویزای e2

 یکی از این کسب و کارها برای دریافت ویزای ای دو، خرید خانه ها و آپارتمانهای چند سال ساخت و تعمیر و بازسازی و فروش مجدد آنهاست. اگر این کسب و کار را با هدف دریافت ویزای  ای2  انجام می دهید لازم است که در سطحی گسترده و تعداد زیاد انجام دهید در غیر این صورت سراغ این کار نروید،  زیرا احتمال گرفتن ویزا از این طریق ضعیف است.

 مواردی بوده است که فرد با حداقل پنج یا ده خانه شروع کرده است و توانسته این ویزا را دریافت کند اما اگر قصد دارد این کار را با خرید یک یا دو خانه انجام دهید احتمال بالا وجود دارد که واجد شرایط دریافت ویزا نشوید، زیرا از نظر بسیاری از کنسولگریها و سفارتهای آمریکا در کشورهای مختلف، این مقدار کار ، صرفا سرمایه گذاری غیرفعال در عرصه املاک محسوب می شود.

فرانچایز

آنها می گویند درست است که شما برای بازسازی و تعمیر خانه معمار و بنا و نقاش استخدام می کنید،  اما این کار شما سرمایه گذاری برای توسعه و آبادانی محسوب نمی شود. به علاوه این کار شما باعث اشتغالزایی زیادی برای آمریکاییها نمی شود و اساسا کارهایی هم که از این طریق ایجاد می شود موقتی هستند. بنابراین اگر می خواهید وارد چنین کسب و کاری شوید دقت کنید، زیرا تضمینی برای دریافت ویزا نیست.

مدیریت املاک برای گرفتن ویزای e2

کسب و کار  دیگر مرتبط با املاک ، مدیریت املاک است که می توانید منتهی به دریافت ویزای e2 گردد. به این شکل که شما مثلا چهار آپارتمان یا یک ساختمان دارای مثلا شش واحد خریداری می کنید. این مورد نیز نمی تواند لزوما ویزای ای 2  را برای شما به ارمغان بیاورد. شاید اگر این کار را پنج یا ده سال پیش انجام می دادید می توانستید ویزا بگیرید، اما به علت اینکه عده زیادی این کار را کردند و ویزا دریافت کردند اما به برنامه ای که برای کسب و کار خود ارائه کرده بودند و نوشته بودند که در آینده چند مجموعه مسکونی دیگر هم خریداری می کنند و هرگز عمل نکردند، مسئولان سفارتخانه ها و کنسولگریهای آمریکا دیگر اعتمادی به این نوع از کسب و کارها ندارند.

به اعتقاد آنها برای گرداندن چنین کسب و کاری تعداد زیادی آمریکایی استخدام نمی شوند،  بنابراین نمی توان به آن کسب و کاری فعال گفت که یکی از الزامات برای دریافت ویزاست.

البته زمانی که شما این کار را در سطحی گسترده و با خرید تعداد زیادی آپارتمان مثلا 10 یا 20 یا 30 آپارتمان و خانه، انجام دهید،  می توانید موفق به دریافت ویزا شوید. روشن است که چنین سرمایه گذاری بسیار پرهزینه است.

همه اینها نشان می دهد برای دریافت ویزای ای 2  نیاز دارید با وکیل و کارشناس مشورت کنید تا مطمئن شوید الزامات اساسی برای این کار چیست،  زیرا در کسب و کارهای مربوط به املاک و مستغلات برای دریافت ویزا ، نیاز است بدانید چه چیزهایی مانع دریافت ویزا می شود. برای مثال اینکه اگر با دریافت وام و به صورت غیرنقدی این خانه ها بخرید ، می توانید ویزا دریافت کنید یا خیر!  این نکاتی است که باید به آنها دقت کنید و سعی کنید از این دست کسب و کارها برای دریافت ویزای ای 2  استفاده نکنید.

زمینه های مرتبط با املاک برای دریافت ویزای e2

در ادامه می خواهیم پنج زمینه مرتبط با املاک را که می توان از طریق آنها ویزا دریافت کرد بررسی کنیم

 شماره یک ، مدیریت املاک است به شرطی که خودتان مالک آنها باشید و خودتان هم آنها را اداره کنید. در این مورد نیاز به فرانچایز ندارید. برای مثال اگر می خواهید اداره پانزده یا بیست خانه یا واحد آپارتمانی را که خودتان مالک آنها هستید ، بر عهده بگیرید یا حتی بخواهید آنها را بازسازی و تعمیر کنید. البته چنین کسب و کاری برای دریافت ویزای ای دو نیاز به سرمایه گذاری بالایی دارد. اگر نگوییم یک میلیون دلار حداقل نیم میلیون دلار سرمایه نیاز دارد. البته چنین کسب و کاری به احتمال زیاد می تواند ویزای ای 2 را برای شما به دست آورد، زیرا هفت شرط اصلی را برآورده می کند و حتی بیشتر از حداقلهاست.

این یکی از گزینه های سرمایه گذاری در املاک برای دریافت ویزا است که دست کم باید ده خانه یا واحد آپارتمانی بخرید و البته در این مورد حتما باید با وکیل مهاجرتی مشورت کنید. با این املاک می توانید شرکتی هم برای اداره املاک خود تاسیس کنید و از طریق آن برای ویزا اقدام کنید که واجد شرایط خواهد بود البته باز بهتر است با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید.

فرانچایز مناسب برای املاک

حالا دو گزینه دیگر دریافت ویزا از طریق سرمایه گذاری در بخش املاک را با هم بررسی می کنیم.

املاک خود را مدیریت کرده و واحد های آن را اجاره دهید تا ویزا دریافت کنید

یک مورد مدیریت واحدهایی است که برای اجاره دادن است و معمولا باید قراردادهای درازمدت حداقل یک ساله برای سکونت امضا شود. این نوع سرمایه گذاری مزایایی دارد از جمله اینکه شما می توانید کار را از صفر و حداقل سرمایه یکصد هزار دلار شروع کنید که شامل هزینه فرانچایز ، خودرو، سرمایه در گردش، هزینه های تبلیغات و بازاریابی  است که باعث می شود عملا پولی دست شما نماند. از این رو شش تا نه ماه اول افزایش شمار مشتریان برای کسب و کارتان دشوار خواهد بود. در بیشتر سیستمهای فرانچایزی ، شما باید بتوانید پس از یک سال سی تا چهل واحد مسکونی را اجاره داده و اداره کنید. به طور متوسط تعداد واحدهای مسکونی اجاره ای در هر سرمایه گذاری در بخش مدیریت املاک به دویست واحد می رسد. از این رو می توان این روش را یکی از روشهای نسبتا ارزان برای دریافت ویزای ای 2  در بخش املاک در نظر گرفت.

فرانچایز

خرید بسته آماده از واحدهای اجاره ای و مدیریت آن ها برای دریافت ویزا

روش دیگر برای دریافت ویزای e2 مرتبط با املاک که البته پرهزینه تر است و می تواند هم از طریق فرانچایز و هم از غیرفرانچایز انجام شود ، خرید بسته آماده از واحدهای اجاره ای و مدیریت آنهاست. شما می توانید این کار را از طریق سایتهای مختلف اینترنتی انجام دهید. شما می توانید کسب و کارهای مدیریت املاک و مستغلات را که برای فروش گذاشته شده است در این سایتها پیدا کنید، کسب و کارهایی که ممکن است صاحبان آنها در آستانه بازنشستگی باشند یا اینکه از آن ایالت به جای دیگری کوچ می کنند و شما می توانید از این طریق 50 یا 100 یا 150 قرارداد اجاره آماده را خریداری و املاک و مستغلات مورد نظر را از این طریق اداره کنید.

این یکی از گزینه های موجود برای گرفتن ویزای ای2  است.  هزینه چنین کسب و کاری یک تا یک و چهار دهم برابر درآمد آن است. بنابراین در نظر بگیرید که شما با خرید یک کسب و کار با دویست قرارداد آماده،  عملا دویست واحد مسکونی اجاره ای را مدیریت می کنید که احتمالا 500 هزار تا 800 هزار دلار برای شما هزینه خواهد داشت. البته بسته به ارزش قراردادهای اجاره،  قیمت این کسب و کار آماده می تواند کمتر یا بیشتر از این شود. با این حال  اگر شما سرمایه لازم را داشته باشید این نوع کسب و کار برای شروع مناسب است زیرا از همان ابتدا درآمدزایی دارد.

همچنین تیمها و گروههای حرفه ای هستند که اساسا روی فرانچایزهایی از این دست کار می کنند و مواردی را که صاحب آن کسب و کار حاضر است مدیریت املاک خود را به قیمت مناسب بفروشد شناسایی می کنند و به مشتریان خود معرفی می کنند.

املاک و مستغلات را به طور کوتاه مدت به مسافران و گردشگران اجاره دهید

گزینه مناسب دیگر برای سرمایه گذاری در بخش املاک با هدف دریافت ویزای ای 2  که هزینه زیادی هم ندارد اجاره املاک و مستغلات برای کوتاه مدت ، جهت مسافران و گردشگران است. در این مورد شما می توانید با 150 هزار تا 280 هزار دلار مدیریت 15 یا 30 خانه و واحد مخصوص اجاره به مسافران و گردشگران را خریداری کنید. مزیت این نوع از مدیریت املاک این است که تعداد واحدهایی که باید مدیریت کنید بسیار کمتر از واحدهایی است که برای اجاره های طولانی مدت هستند اما در عین حال میزان درآمد آن به نسبت بیشتر است.

در مدیریت واحدهای اجاره ای مسافرتی کارهایی از جمله نظافت باید انجام دهید که برای این منظور می توانید آن را به پیمانکار بسپارید. در این مورد هم می توانید از شرکتی که فرانچایز را از آنها خریداری کرده اید مشورت بخواهید زیرا آنها احتمالا خودشان فهرستی از پیمانکارانی را که چنین خدماتی ارائه می کنند دارند. خدماتی از جمله نظافت ، حفظ و نگهداری تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و استخرهای مکانهای تفریحی و مسافرتی را می توانید به پیمانکاران بسپارید. شما می توانید همه این کارها و همچنین دیگر مسائل مرتبط با کسب و کارتان را به منبعی برای تولید درآمد تبدیل کنید.

در این نوع کسب و کار با داشتن مدیریت 10 یا 15 واحد اجاره ای مسافرتی به سرعت سرمایه تان بر می گردد و بعد از آن به سودآوری می رسد و می توانید کارتان را گسترش دهید و زندگی راحتی را برای خود و خانواده تان در آمریکا فراهم آورید. بنابراین با سرمایه ای 150 تا 300 هزار دلاری می توانید چنین کسب و کار آماده ای را خریداری کنید و با خیال راحت و اطمینان از اینکه از همان روز اول درآمدزایی دارد، ویزای ای 2 را گرفته و به آمریکا مهاجرت کنید.

دکوراسیون داخلی و مبلمان خانه ها کاری مرتبط در زمینه املاک

 البته کسب و کارهای مرتبط با املاک و مستغلات برای دریافت ویزای e2  به این چند مورد ختم نمی شود و انواع دیگری هم دارد که از جمله آنها که محبوبیت زیادی هم در میان مشتریان متقاضی ویزای آمریکا دارد، کار دکوراسیون داخلی و مبلمان خانه ها و واحدهایی است که برای فروش گذاشته شده است.

سایتهای اینترنتی وجود دارد که به طور تخصصی روی این نوع از فرانچایز کار می کنند و ویدئوهایی را از کسانی پخش می کنند که با علاقه از املاکی که دکوراسیون داخلی و مبلمانشان را چنین شرکتهایی تغییر داده و نوسازی کرده اند فیلم گرفته و به اشتراک می گذارند و همین کار مشتریان بیشتری را جذب این املاک و مستغلات می کند.  به طوری که حتی برخی از آنها بدون اینکه خانه را خودشان دیده باشند صرفا از روی ویدئوها و عکسها، آن را خریداری می کنند. بنابراین خیلی مهم است آپارتمان و خانه ای که برای فروش گذاشته می شود زیبا دیده شود و کاملا مبله باشد تا مشتری را جذب کند و سریعتر فروخته شود.

سرمایه گذاری در فرانچایزهای مربوط به دکوراسیون و مبلمان 60 هزار تا بیش از 100 هزار دلار سرمایه می خواهد. در صورت انتخاب این گزینه احتمالا شما برای دریافت ویزای آمریکا مجبور خواهید بود همزمان در زمینه های دیگر هم سرمایه گذاری کنید یا باید برای کسب حداقل شرایط برای دریافت ویزای آمریکا افزایش سرمایه بدهید،  زیرا این مقدار احتمالا نمی تواند حداقل لازم را برای دریافت ویزای آمریکا تامین کند. بنابراین اگر دنبال گزینه های مناسبی برای این منظور می گردید می توانید با وکیل مهاجرتی خود نیز مشورت کنید تا درباره اینکه کدام یک از کسب و کارها مناسب شماست ، راهنمایی لازم را انجام دهد.

اخذ ویزای e2 با بازسازی و نوسازی آشپزخانه و سرویس بهداشتی

حال به پنجمین گروه از فرانچایزهایی می رسیم که در عین نیاز به سرمایه نسبتا پایین تر احتمال موفقیت برای کسب ویزای ای2   با آنها بالاست و آن،  صنعت بازسازی و نوسازی آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. این بخش به سرعت در حال رشد و پیشرفت است.

 

به علل مختلف از جمله همه گیری کرونا بسیاری از کارمندان ادارات و شرکتها به ویژه شرکتهای فعال در عرصه فناوری اطلاعات و نرم افزار در خانه مانده دور کاری کنند،  همین مسئله سبب شده است تمایل مردم به نوسازی و تغییر دکوراسیون خانه شان بیشتر از گذشته شود و اخذ ویزای e2 از طریق بازسازی به روش خوبی مبدل شود.

اساسا برای مردم آمریکا آشپزخانه و سرویس بهداشتی بخشی اساسی از خانه و زندگیشان محسوب می شود. جدیدترین مطالعات نشان داده است آمریکاییها برای نوسازی آشپزخانه و سرویس بهداشتی خود در ابتدا تصور می کنند می توانند به طور متوسط با 18 هزار دلار این کار را انجام دهند اما در نهایت هزینه این کار تا 40 هزار دلار افزایش می یابد. بنابراین فعالیت در این زمینه می تواند بسیار پرسود باشد.

سرمایه پایه برای ورود به این کار و خرید یک فرانچایز از 136 هزار دلار تا 334 هزار دلار متغیر است. بخش عمده این سرمایه برای تامین هزینه فرانچایز، سرمایه در گردش برای شروع کار و تجهیزات مورد نیاز و همچنین گرفتن مجوزهای مورد نیاز است که بسته به ایالتها متفاوت است.

جمع بندی

اگر بخواهیم تمام این مطالب را خلاصه کنیم باید بگوییم که پنج زمینه کاری مناسب مرتبط با املاک و مستغلات برای دریافت ویزای ای 2  وجود دارد. یکی از آنها این است که شما تعداد زیادی یا دست کم ده ملک بخرید و خودتان هم آنها را اداره کنید.

گزینه دوم این است که شما مالک خانه ها و واحدهای آپارتمانی نیستید، اما تعداد زیادی مثلا 50 یا 100 خانه را که اجاره طولانی مدت داده می شوند در غالب بسته فرانچایز املاک خریداری کنید یا اینکه این کار را خودتان از صفر شروع کنید و کارهای مربوط به اجاره و اداره این خانه ها انجام دهید. گزینه دیگر هم خریداری بسته قراردادهای اجاره مجموعه های مسافرتی است. گزینه چهارم کار دکوراسیون و مبلمان خانه هایی است که برای فروش گذاشته می شوند و گزینه پنجم نیز بازسازی و نوسازی آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *