ثبت ازدواج بين المللي در ترکیه

عضویت ترکیه در کمیسیون بین المللی احوال شخصیه و اعتبار بین المللی سند ازدواج ترکیه

خدمات-ازدواج-در-ترکیه
5/5 - (3 امتیاز)

هنگام ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه ممکن است از خود بپرسید چرا ازدواج خود را باید در ترکیه ثبت کنید و ارزش و اهمیت سند ازدواج ترکیه در چیست. پاسخ این است که ترکیه در یک کمیسیون بین المللی با نام کمیسیون بین المللی احوال شخصیه (The International Commission on Civil Status) که در بین کشورهای خاورمیانه تنها ترکیه عضو آن می باشد و هیچکدام از کشورهای ارمنستان یا گرجستان یا … که گاهی به عنوان مقصد ثبت ازدواج انتخاب می شوند عضو این کمیسیون نمی باشند از این رو سند ازدواج بین المللی صادره در ترکیه از اهمیت بین المللی برخوردار است.

کمیسیون بین المللی احوال شخصیه یا ICCS که ناآشنایان به حقوق در یک ترجمه تحت اللفظی آن را کمیسیون وضعیت مدنی می نامند سازمانی بین دولتی در اروپا بوده و به منظور تسریع همکاری در امور اطلاعات سجلی بین کشورهای عضو کمیسیون ایجاد گردیده است. بدین معنی که اگر رویدادهای احوال شخصیه ( تولد ، ازدواج ، طلاق، فوت ) مربوط به یکی از شهروندان این کشورها روی دهد،سایر کشورهای عضو نیز مدرک سجلی آنرا به رسمیت می شناسند. از این رو ازدواج در ترکیه با توجه به عضویت این کشور در کمیسیون مربوطه در تمامی کشورهای عضو و ناظر و همچنین سایر کشورهای اروپایی و آمریکا و کانادا و برخی کشورهای عربی قابل قبول و قابل استناد می باشد و ازدواج صورت گرفته در ترکیه در این کشورها تنها با ارایه فرم ویژه ای با عنوان فرمول ب به کنسولگری آن کشور در استانبول و در مورد سایر کشورهای غیر عضو از جمله ایران با ارائه دفترچه ازدواج و رونوشت آن به کنسولگری ایران در استانبول قابل ثبت است.

ثبت-ازدواج-بین-المللی-در-ترکیه

ثبت ازدواج بین المللی با موسسه گلوبال کادرو

موسسه بین المللی گلوبال کادرو استانبول که مرکز اصلی ازدواج اتباع بیگانه در ترکیه است پروسه ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه را از ابتدا تا انتها بر اساس موازین مندرج در کمیسیون بین المللی احوال شخصیه انجام و مشاوره های حقوقی لازم را به اتباع ایرانی در شهر استانبول ارائه می کند.

این موسسه تنها موسسه ثبت ازدواج بین المللی است که در تهران نیز دفتر دارد و برای شروع پروسه ازدواج می توان با مراجعه به دفتر تهران با عقد قرارداد و با اطمینان بیشتر امور ثبت ازدواج در ترکیه را انجام داد.

کشورهای عضو این کمیسیون عبارتند از:

ترکیه، سوییس ، لهستان ، اسپانیا ، مکزیک ، هلند ، لوکزامبورگ ، یونان ، فرانسه و بلژیک

کشورهای ناظر :

روسیه ، اسلوونی ، سوید ، رومانی ، پرو ، مولداوی ، قبرس ، واتیکان ، لیتوانی

برای ارتباط با امور مشتریان گلوبال کادرو و درخواست بررسی شرایط  اگر تلگرام روی سیستم شما نصب است  می توانید همین الان اینجا کلیک کرده و درخواست تشکیل پرونده آنلاین و بررسی شرایط توسط کارشناسی حقوقی موسسه نمایید.

5 دیدگاه در “عضویت ترکیه در کمیسیون بین المللی احوال شخصیه و اعتبار بین المللی سند ازدواج ترکیه

  1. kowsar گفت:

    سلام یک سوال از خدمتتون داشتم من نامزدم از کشور آمریکا هستش این سند ازدواج بین المللی که در ترکیه میگیریم مورد قبول هست؟

    1. کارشناس ارشد گفت:

      سلام. بله سند بین المللی هست

  2. Ⅿy brother suggested Ι mіght like this website.
    He wass totally гight. Thiѕ post ɑctually mаde my day.
    You ϲan not imagine simply hοѡ mucһ tіme I һad spent for tis info!

    Thanks!

    my website – 카지노사이트

  3. 슬롯사이트 گفت:

    I am rezlly thankful tօ the oowner of thіs web paage ԝho haѕ shared thіѕ
    great post ɑt herе.

    Feel free t᧐ suff to my homеpagе: 슬롯사이트

  4. dewaslot گفت:

    Wow, this post is pleasant, my younger sister is analyzing these things,
    so I am going to let know her.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *