مهاجرتی, وبلاگ, وبلاگ ترکیه

اقامت برزیل از روش های سرمایه گذاری

4.6/5 - (14 امتیاز)

دریافت اقامت برزیل از روش های سرمایه گذاری

تماس با کارشناس

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

اقامت برزیل با ثبت شرکت

دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری با تاسیس شرکت یا سرمایه گذاری در شرکت موجود در برزیل به مبلغ 500 هزار رئال که معادل ,000100 دلار آمریکاست. در این موارد حتما نیاز به ارائه طرح کسب و کار خود به دولت برزیل هستید تا شرایط آن بررسی و تایید شود. البته در صورتیکه شرکت مورد نظر شما در عرصه های نوآورانه و مبتکرانه ، تحقیق و توسعه در زمینه های کاربردی علمی و فناوری باشد، می توانید اقامت دائم برزیل را با تنها 150 هزار رئال معادل 30 هزار دلار آمریکا دریافت کنید. این مسئله شرایط خاص خود را دارد‍٬ اول اینکه در مراکز و شهرک های فناوری باشد، دوم اینکه در جهت توسعه مبتکرانه و نوآورانه سازمان ها و موسسات دولتی صورت گیرد، سوم اینکه به عنوان شرکتی نوپا تحت حمایت و پوشش شرکت های بزرگتر باشد و چهارم اینکه بتواند در فهرست برنامه های استارت آپ تحت حمایت دولت قرار بگیرد.

اقامت برزیل با خرید ملک

اگر قصد دارید اقامت دائم را با سرمایه گذاری در بخش مسکن و خرید ملک به دست آورید ، این سرمایه گذاری باید یک میلیون رئال معادل 200 هزار دلار آمریکا در بخشهای جنوب و جنوب شرقی برزیل شامل سائوپولو و ریو مهمترین شهرهای این کشور یا 700 هزار رئال معادل 140 هزار دلار در مناطق شمال و شمال شرقی برزیل باشد. گفتنی است دریافت اقامت دائم از طریق خرید ملک پس از اصلاحات قانونی دوم دسامبر 2015 فراهم شد و قبل از آن چنین امکانی فراهم نبود و برزیل از معدود کشورهایی بود که اقامت دائم از طریق خرید ملک را نداشت.

هزینه های جانبی

توجه داشته باشید در برزیل برای هر مدرک و سندی که قرار است از دستگاه های دولتی دریافت کنید باید هزینه پرداخت کنید. درباره هزینه ارزیابی پرونده درخواست اقامت دائم مثلا از طریق ازدواج با شهروند برزیلی ، باید حدود 170 رئال معادل 32 دلار آمریکا پرداخت. البته این قیمت برای ژوئیه 2022 است. در ضمن هر پرداختی که انجام می دهید رسید دریافت کرده و داخل پرونده بگذارید. هزینه صدور کارت اقامت نیز  204 رئال است. این قیمت ها برای تاریخ اعلام شده است و احتمال تغییر قیمت ها وجود دارد.

مجموع هزینه هایی که برای فرایند رسیدگی به پرونده و عکس و کپی مدارک و صدور کارت اقامت پرداخت می شود حدود ششصد تا هشتصد دلار کانادا است یعنی کل این هزینه ها حدود پانصد تا ششصد دلار آمریکا در می آید.

دریافت اقامت دائم پس از ورود به برزیل

اگر فردی با ویزای توریستی شش ماهه در برزیل اقامت دارد در صورتیکه می خواهد کارهای دریافت اقامت دائم خود را انجام دهد و با کمبود وقت مواجه است نباید خیلی هم نگران باشد زیرا در برزیل اگر ثابت کنید که می خواهید کارهای اقامت دائم را انجام دهید٬ تا زمانی که کارتان انجام شود می توانید با همان ویزای توریستی حتی اگر مهلتش تمام شده است در برزیل بمانید. البته نباید در این فرایند تاخیر داشته باشید زیرا اگر متوجه بشوند که شما حضور بدون ویزای خود را در برزیل به بهانه دریافت اقامت دائم طولانی کرده اید اما در نهایت کارهای دریافت اقامت دائم را انجام نداده اید ، هنگام خروج از برزیل مشمول جریمه حضور اضافه پس از پایان اعتبار ویزای توریستی می شوید.

مدت زمان دریافت اقامت

فرایند دریافت اقامت دائم از طریق ازدواج حداکثر شش ماه زمان می برد اما اگر مدارک کامل باشد و تاخیری هم پیش نیاید این فرایند معمولا چهار تا پنج ماه طول می کشد.

اقامت اعضای خانواده و دریافت شهروندی برزیل

 درباره انواع اقامت دائم برزیل ، افراد تحت تکفل فرد درخواست کننده از جمله همسر و فرزندان زیر 24 سال و پدر و مادر هم به همراه او اقامت دائم دریافت می کنند. همچنین فرد دارنده این نوع اقامت نباید بیشتر از دو سال در خارج برزیل اقامت داشته باشد. معمولا پس از سه سال و چند ماه که از دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری گذشت٬ وضعیت شما مجدد بررسی می شود و در صورت برقراری شرایط لازم و داشتن سرمایه لازم ، اقامت شما تمدید می شود و بعد از چهار سال نیز می توانید برای دریافت شهروندی درخواست دهید.   

 

آخرین مطالب در مورد برزیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *