مهاجرتی, وبلاگ, وبلاگ ترکیه

چرا برزیل را برای مهاجرت انتخاب می کنیم

مهاجرت-برزیل
4.6/5 - (14 امتیاز)

چرا برزیل را برای مهاجرت انتخاب می کنیم؟

برزیل کشوری زیبا در آمریکای جنوبی با زیرساخت های توسعه یافته و اقتصادی قوی است. سائوپائولو از بازارهای مهم مالی و کانونهای اصلی تجاری در آمریکای جنوبی است. سائوپائولو تاثیرگذارترین شهر برزیل در صحنه جهانی است. با این حال، خدمات ما محدود به یک شهر در برزیل نیست. شما می توانید شهر مورد نظر خود را برای زندگی یا سرمایه گذاری انتخاب کنید، و ما طبق نیازتان آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

 

تماس با کارشناس

شما می توانید با کلیک بر دکمه های زیر به طور مستقیم با کارشناس متخصص مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید

اقامت برزیل برای ایرانیان

برزیل کشوری مهاجر دوست و مهاجر پرور است و برای صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران در بخش املاک و مستغلات اجازه اقامت صادر می کند. فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مانند کشاورزی، گردشگری و هتلداری، واردات و صادرات، انرژی، فناوری‌ های کامپیوتری و غیره وجود دارد.

 

مزایای اقامت برزیل

.داشتن اجازه اقامت به شما امکان می دهد بدون ویزا وارد برزیل شوید یا از برزیل خارج شوید، در برزیل زندگی کنید، کار کنید، تحصیل کنید، تجارت کنید یا همانند و برابر با شهروندان برزیل در هر فعالیت دیگری شرکت کنید.

  • برای درخواست اجازه اقامت یا حفظ آن نیازی به اقامت در برزیل برای مدت مشخصی ندارید
  • خانواده شما (شامل همسر، فرزندان خردسال و بالغ، والدین، خواهر و برادر) نیز می توانند به همراه شما اجازه اقامت دریافت کنند.
  • اجازه اقامت را می توان برای مدت نامحدود تمدید کرد

 

دریافت پاسپورت برزیل

  • پس از 4 سال اقامت، فرد می تواند واجد شرایط دریافت پاسپورت برزیل شود، که البته بسیار ارزشمند است زیرا به شما امکان می دهد بدون ویزا به ده ها کشور سفر کنید. با پاسپورت برزیل می توان بدون ویزا یا دریافت ویزا در مبادی ورودی کشور مقصد ، به 156 کشور از جمله روسیه، کشورهای منطقه شینگن و بریتانیا سفر کرد.
  • پاسپورت برزیل در حال حاضر بر اساس شاخص رتبه بندی پاسپورت در رتبه بیستم بین پاسپورت های جهان قرار دارد.

 

چرا شرکت گلوبال کادرو را انتخاب کنید؟

ما تنها شرکت حقوقی و مشاوره ای در برزیل هستیم که در مسائل مهاجرت تخصص دارد. ما می‌توانیم شانس موفقیت شما را به دقت تخمین بزنیم و استراتژی متناسب با شرایط شما را طراحی کنیم تا نتیجه ای موفقیت آمیز را تضمین کند. این چیزی است که ما را متمایز می کند:

  • تجربه و تسلط حرفه ای بی نظیر در امور مهاجرت
  • تعهد به روابط بلندمدت با مشتریان و سودمند برای هر دو طرف
  • ساختار شفاف و مبتنی بر نتیجه در خصوص هزینه ها بدون هزینه های پنهان و غیرشفاف
  • تسلط دست اندرکاران به زبان های انگلیسی، پرتغالی و فارسی.
  • پرداخت آنلاین آسان و مطمئن هزینه ها
  • وکلای محلی معتبر و با تجربه با مجوز کامل فعالیت در برزیل و ایالات متحده آمریکا.

 

پشتیبانی کامل

دسترسی به ما به راحتی میسر است و ما همه پشتیبانی ها و راهنمایی های لازم را از ابتدا تا انتهای فرآیند به زبان دلخواه شما ارائه خواهیم کرد.

 

آخرین مطالب در مورد برزیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *